HSMAI: Forbered deg til gjenåpning

HSMAI: Forbered deg til gjenåpning. Korona-krisen stopper mange fra å møtes face to face i større grupper. Derfor har HSMAI siden 5. mars arrangert 3 digitale møter for våre medlemmer – både med Live-streaming og webinarer. Dette med stor oppslutning. 2000 påmeldte på det forrige i april.

Nå går vi enda lengre og begynner med ulike utdanningsprogrammer digitalt. Vi har digitalisert det nylig utviklede programmet Excelling at Customer Centricity (ECC) og HSMAI tilbyr nå 5 samlinger fra 5. mai til 2. juni 2020.

Alle samlingene i dette utdanningsprogrammet vil ledes av Gil Mulders. Han er tidligere Head of Learning Europe i IHG – InterContinental Hotels Group og nå leder han The Talent Network. Han er også leder for HSMAI Region Europe People & Culture Advisory Board.

Vi har med deltakere fra ulike europeiske hotellkjeder og andre reiselivsbedrifter, så her er det også mye å lære fra hverandre.

Programmet er på engelsk. Vi har bare noen få plasser igjen så skynd deg og gi beskjed om du vil delta. Det vil være forarbeid før første samling og også i mellom de ukentlige samlingene. Det blir interaktivt og deltakerne vil kunne stille spørsmål og engasjere seg.

Hvem bør delta: Målgruppen er i hovedsak daglige ledere, general managers, HR, team- og avdelingsledere.

Ny hverdag for oss alle: Programmet er aktuelt for alle som ønsker å være best mulig rustet for en ny hverdag hvor marginene er små. Målsettingen er å hjelpe bedrifter med å utvikle en kultur med fokus på å få den gode kunde- og brukeropplevelsen til å være veiledende i alle ledd av organisasjonen, i tillegg til å utvikle metoder som hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen.

Les mer om verktøyene og prosessene som vi vil dele med deg her: https://hsmai.eu/2020/03/27/the-ecc-pre-certification/

Vi ser frem til å høre fra deg

Ta vare på deg selv og de du er glad i 🙂

Ingunn Hofseth
President & CEO
HSMAI Region Europe
www.hsmai.eu